Spousta firem zjistila, že nechat zaměstnance pracovat z domu vlastně není až tak špatné. Firmy se nezhroutily, vše funguje, jak má, naopak se jim ještě daří šetřit. Za energie, kávu, a kdyby vůbec nemusely platit kancelář, ušetřily by ještě nemalé peníze na nájemném.
Přesně tak začínají úvahy, které mohou vést až k tomu, že firma zavede home office skutečně naplno, zruší kanceláře a začne vše organizovat online. Dobrým pomocníkem v tom může být například kancelář v cloudu s názvem iPodnik. Tato česká hostovaná služba pomohla mnohým firmám i živnostníkům zvládnout rychlou digitalizaci mnohem snadněji.
Místo, kam chodíte pracovat, může být virtuální
Když ráno přijdete do kanceláře, pozdravíte se s kolegy, zjistíte, co je nového, vyřešíte aktuální věci a pak se vrhnete do své práce. S online kanceláří to může fungovat podobně. Ráno se do ní přihlásíte, přečtete si emaily, podíváte se do kalendáře apod. Také v ní díky exchange online můžete spolupracovat na dokumentech.
Hostovaná služba iPodnik má veškeré funkce, které v kanceláři potřebujete, včetně reportů Power BI či integrovaného systému Pohoda pro pohodlné účetnictví.
Stabilní IT zázemí za dostupnou cenu
iPodnik však nabízí více než jen email, kalendář, sdílení dokumentů či daňové účetnictví online. Jedná se vlastně o kompletní IT zázemí, které si v minulosti mohly dovolit jen velké firmy. Ušetříte za HW, SW licence i práce specialisty. Vaše data budou v bezpečí, k ruce získáte online podporu dostupnou na telefonu, za niž nebudete nic plait, protože všechno je již v ceně.
Cenově vychází měsíční platba za iPodnik výrazně lépe, než kdybyste nakupovali do firmy vlastní licence, server, platili za energii, práci IT odborníka apod.Ještě když si připočtete úspory za nájem, je volba jasná. Mimochodem, iPodnik využívají i firmy, jež nefungují vyloženě online.
Leave a Reply