Jak na SEO? Nechte si zpracovat audit

Možná jste po přečtení otázky v nadpisu očekávali, že dostanete rady, jak „zaručeně“ posunout web ve výsledcích vyhledávání o pár příček nahoru. Nebo nejlépe rovnou o několik stránek. To se ale mýlíte. Takových návodů si můžete na internetu přečíst skutečně mnoho. Jsou volně dostupné, protože jejich autoři moc dobře vědí, že málokomu se s nimi podaří uspět.

SEO je pro běžné smrtelníky tak trochu magie. Že se jedná o souhrn praktik, které pomáhají zviditelnit webové stránky v obrovském světě internetu, ví snad každý. Ale jak konkrétně to celé funguje, tuší vlastně málokdo.

Vyhledávače svá kritéria často mění

Existují určité postupy, jimiž vyhledávače přesvědčíte o kvalitě svého webu, jenže pak je také spousta takových, které spíš uškodí. Co fungovalo kdysi, už nemusí být přínosné dnes. Například odkazové portfolio je určitě důležité, ale nevhodně zvolenými odkazy si moc nepomůžete. Například desítky odkazů v patičce rozhodně nejsou dobrým řešením.

Abyste náhodou nepřeoptimalizovali

Častým nešvarem je také přílišné zastoupení klíčových slov. Mnohé weby to s četností přehánějí. Jestli si nejste jistí, jak jste na tom vy, nechte si zpracovat SEO audit. Ten vám nejlépe napoví, v čem jsou slabé stránky vašeho webu a co už máte naopak vyřešené dostatečně.

I některé nepřímé úpravy mají na SEO vliv

Možná byste se divili, na jaká všechna kritéria se dnes vyhledávače dívají. Svou roli hrají například rychlost načítání nebo responzivní zobrazení. Mluvilo se také o tom, zda Google náhodou neupřednostňuje weby opatřené SSL certifikátem. Technické provedení stránek má prostě na SEO velký vliv.

Jste z toho zmatení ještě více než na začátku čtení tohoto textu? Nestřílejte naslepo, můžete si ještě uškodit. Vsaďte raději na profesionály a objednejte si SEO audit na http://www.seoconsult.cz/sluzby/seo-audit.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*